BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Unhappy Holidays


Assalamualaikum kepada semua pembaca muslim dan Haaaai kepada semua pembaca bukan muslim. Saya disini ingin bercerita kepada anda anda anda disana tentang ketidakhappyan holiday saya. Tengok lah kucing di atas yang comel lagi sedih seperti saya. Hoho ;p

Hamboi panjang nya intro. Maaf maaf. Eh tapi betul lah, comel nya kucing tuuuu ! Likelikelikelikelikelikelikelikelike
Eh macam facebook pulak main like like -..-' Hah ni aku nak story pasal cuti yang sangat sangat sangat membosankan. Nak tahu kenapa? Tahu tak, cuti ni aku keluar dengan member boleh dihitung dengan jari. Itu pun DEKAT je. Sekangkang kucing je dari rumah. Haa macam ni lah.




Tension gila. Keluar pun 3 kali je kot. Sekali pergi mcd andalas. Dua kali jog. Then yang lain pergi library, Taiping and jalan jalan dengan family. Buuuut nak keluar dengan member. Aida, Waney, Aleeya pergi Jusco. Fanade, Faiz, Najwa, Fatin pulak pergi TS. Okay okay, stop men-Jelly kan aku. Sebab aku dah pun Jelly. -..-' Ah. Dengan homework melebihkan gunung everest nya lagi. Powerpoint, Folio PKU, Folio BM yang tuttt nya lagi. Siapa tak tension ?!
Tell me ! Tell me ! Haha emosi pulak tiba tiba. Lawak ah.
Kbye.