BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Teenager Problem


Assalamualaikum, 

Yeah I know, nama pun teenager. Banyak problem. Fikir study, and macam-macam lagi. Masih sangat tak layak untuk fikir pasal cinta. Apa itu cinta ? Ahhh, we are so young to think about that. Monkey love membuatkan aku tension, susah untuk move on, hilang bestfriend sendiri, apa lagi ? Menyesal ? YES, definitely. But itu lah yang mematangkan aku. Aku dah mula keluar dari kepompong sendiri. We learn from our own mistakes. Experience is the best teacher of life, as stated in 'Papadom' if i'm not mistaken. We should not regret what we've done but we have to change into a better person. 

I know, everyone made mistakes. Maybe dia pernah buat kesalahan besar di mata orang, tapi aku tahu dia dah berubah. Berubah ke arah kebaikan. Trust me. Even aku pun pernah buat kesalahan besar juga. So people, you have no right to judge him. He's changed :-) 

Never mind, Allah dah tetapkan jodoh kita semua. Tak lari ke mana pun, kita boleh berdoa untuk dikurniakan bakal sehidup semati yang bertanggungjawab, penyayang dan boleh membimbing ke arah kebaikan. Now I realize that jodoh kita kebanyakannya dari orang yang tidak disangka. Kenal sehari pun boleh bertukar menjadi teman sehidup semati. So people, why we should coupling or have a special relationship with any guy ? Don't give your heart to someone else. Just your future husband/wife. That's what we called special. I have one name for my future husband. Tidak pernah ada seorang pun yang pernah panggil aku dengan nama tu. So I want it to be special. Just for my husband. No one else. 

To my future husband, don't worry baby, I will keep this heart and everything I have just for you. Remember, JUST FOR YOU :-) Ada jodoh tak kemana kan ? Harap-harap awak berada dalam golongan yang beriman. InsyaAllah..